Eerste dagen - Reisverslag uit Makkasan, Thailand van elineenchantal - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Makkasan, Thailand van elineenchantal - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

06 Juli 2014 | Thailand, Makkasan

Eerste dag: Geweldige dinner cruise gedaan waarbij we Bangkok by night gezien hebben. Thaise muziek, dans en gekruid eten! super leuke ervaring. Ook gelijk onze eigen tuktuk chauffeur geregeld die ons overal heen scheurt! Ook een jurk laten maken op maat die al na een dag gemaakt kon worden! Awesome...:)
Tweede dag: Na een lekker nachtje slapen gingen we naar de bekende damnoen Saduak floating markt ergens ver weg van ons hotel. Naar ons idee hebben we de toeristische route gedaan, inclusief de bootrit... Als we in waren gegaan op alle winkeltjes en bootjes konden we zelf wel een grote shop beginnen! Daarna een lekkere thaise massage gehad waarbij we in elke vage houding gelegen hebben.. Dubbelgeklapt! savonds naar een bekend backpackplaatsje gegaan en natuurlijk een nachtje doorgehaald om nederland - costa rica te zien! daardoor vanochtend verslapen en blijven we nog een dagje in bangkok! Morgen naar Phuket en verder zien we wel waar we belanden!

• 06 Juli 2014 - 08:46

Mo:

Wauw! Supereervettt zo tw lezen hebben jullie het super naar jullie zin! Geniet er van!!!